today05.08.2020 Çarşamba
ANTAKYA BELEDİYESİ İLE HEMŞEHRİLERİMİZ ARASINDA AKTİF İLETİŞİM

ANTAKYA BELEDİYESİ İLE HEMŞEHRİLERİMİZ ARASINDA AKTİF İLETİŞİM

 

Antakya Belediyesi tüm iletişim kanallarını aktif bir şekilde kullanarak, vatandaşların talep ve önerilerine çözüm ürettiğini bildirdi.

Antakya Belediyesi’nden konuyla ilgili yapılan açıklamada şunlar yer aldı; “ Antakya Belediyesi olarak belediye ile vatandaş arasındaki iletişimi güçlü tutmak, vatandaşların talep ve önerilerine çözüm üretmek amacıyla tüm iletişim kanallarını aktif bir şekilde kullanmanın gayreti içerisindeyiz. Teknik belediyecilik hizmetlerimizin yanı sıra gönül belediyeciliği çalışmalarımızla da vatandaşlarımıza en iyi hizmeti sunuyoruz. Bu kapsamda Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) başta olmak üzere, Açık Kapı Hizmetimiz, İşkur Hizmet Birimimiz, Alo Belediye ile telefon ve beyaz masa hizmetlerimiz, web hizmetlerimiz ve en yoğun olarak vatandaşlarımızla anlık iletişime geçtiğimiz sosyal medya hesaplarımız ile gelen tüm soru ve görüşlere mümkün olan en kısa süre içerisinde yanıt veriyor, ilgili müdürlükleri bilgilendiriyor, sorunlara çözüm üretiyoruz.

Antakya Belediyesi ile ilgili her türlü soru, görüş ve önerilerini iletmek isteyen vatandaşlar aşağıdaki iletişim kanalları üzerinden ulaşabilirler;

  • www.cimer.gov.tr
  • 0326 221 93 33 – 444 44 31 numaralı telefonlardan
  • www.antakya.bel.tr kurumsal web sitesinden
  • AntakyaBLD / İzzettin Yılmaz Facebook
  • İzzettin Yılmaz İnstagram
  • AntakyaBLD, İzzettinylmz Twitter

Vatandaşlarımız iletişim kanallarımız ve sosyal medya hesaplarımız üzerinden belediyemize ulaşabilecekleri gibi tüm hizmet binalarını bizzat ziyaret edebilirler.”

Yayın Tarihi : 28 Ocak, 2020