Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, 1.
Antakya Gastro Bahar Festivali’nin açılışını gerçekleştirdi.
Açılış programında Başkan Yapar’ın yanı sıra Hatay
Valisi Mustafa Masatlı’nın eşi Esra Masatlı, AK Parti İl Kadın Kolları Başkanı
Fatma Gül Çalım, Antakya İlçe Kadın Kolları Başkanı Selma Sönmez, Antakya İlçe
Gençlik Kolları Başkanı Abdulhadi Doğan, MHP İl Başkanı Metin Taşçı, Antakya
İlçe Başkanı Kadir Ertuğrul, Belediye Meclis üyeleri, başkan yardımcıları ve
daire müdürleri, personeller ve çok sayıda vatandaş yer aldı.
Başkan Yapar, programda yaptığı konuşmada şu
sözlere yer verdi; “Şehrimizde devam eden inşa çalışmalarının yanı sıra bizim
sosyal hayatımızı yeniden canlandırmaya ihtiyacımız var. Parklarımızı, yeşil
alanlarımızı güvenli bir şekilde çocuklarımıza, gençlerimize uygun hale
getirmek gibi bir görevimiz var. İnsanımızın birbirini görmeye, elini sıkmaya
ihtiyacı var, eski ve güzel günleri birbirine anlatacak ortamlara ihtiyacı var.
Hatay’ımız, Antakya’mız hep iyiye ve güzele doğru gidiyor. Şehrimizde güzel
günleri hep birlikte göreceğiz inşallah. Şehrimiz için özverili şekilde görev
yapan Valimize de teşekkürlerimi sunuyorum. Kadim şehrimizin eşsiz mutfağını,
kültürünü ve bereketini bir araya getiren festivalimizin Antakya’mıza hayırlı
olmasını diliyorum. Emeği geçen herkese teşekkür ediyor, 10 Mayıs’a kadar
sürecek festivalimize tüm vatandaşlarımızı davet ediyorum.”
Festival alanındaki standları gezerek esnafla ve
vatandaşlarla sohbet eden Başkan Yapar, katılımlarından dolayı herkese teşekkür
etti ve günün anısına hatıra fotoğrafı çekildi.
Tarih: 7.5.2026