Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, 19
Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla düzenlenen kutlama
programına katıldı.
Hatay Merkez Kapalı Spor Salonu’nda
gerçekleştirilen törene Başkan Yapar’ın yanı sıra Hatay Valisi Mustafa Masatlı,
Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk, Hatay Milletvekilleri, İl
protokolü, eğitim camiası, öğrenciler ve vatandaşlar katılım gösterdi.
Törende Hatay’daki birçok okuldan öğrencilerin
hazırladığı koreografiler, halk oyunları, sportif performanslar ve sahne
gösterileri sergilendi.
Başkan Yapar, törende emeği geçen herkese
teşekkür ederek başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak
üzere tüm şehitleri rahmet ve minnetle andı ve 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor
Bayramı’nı kutladı.
Tarih: 20.5.2026