19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA, GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI MÜNASEBETİYLE YÜZME TURNUVASI DÜZENLENDİ
Antakya Belediyesi Spor İşleri Müdürlüğü’nce,
hafta sonu 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı münasebetiyle
düzenlenen Yüzme Müsabakaları heyecan içerisinde gerçekleşti.
Sümeyye Boyacı Yüzme Havuzu’nda gerçekleşen
Yüzme Turnuvası’na Belediye Başkan Yardımcısı Selahattin Öztürk, belediye
personelleri ve vatandaşlar katılım gösterdi.
Belediye Başkan Yardımcısı Selahattin Öztürk, turnuvada
ödül alan sporculara ödüllerini takdim ederek başarılarının devamını diledi.
Tarih: 18.5.2026