Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, 1.
Antakya Gastro Bahar Festival alanında vatandaşlarla bir araya geldi.
15 Temmuz Milli İrade Parkı’nda (Vali Göbeği), 6-10
Mayıs tarihleri arasında gerçekleşen festivalde vatandaşlarla bir araya gelen
Başkan Yapar, her gün birbirinden güzel sahne şovlarının, etkinliklerin, müziğin,
sanatın, lezzetin ve kültürün buluştuğu festivali Antakyalı hemşehrileriyle
buluşturmaktan memnuniyet duyduğunu belirtti.
Her gün farklı farklı etkinliklerin yer aldığı festivale
Başkan Yapar ve eşi Funda Yapar’ın yanı sıra AK Parti Hatay İl Başkanı Mustafa Erdoğan,
Antakya İlçe Başkanı Mustafa Boyacıoğlu, Antakya İlçe Kadın Kolları Başkanı
Selma Sönmez, Altınözü Belediye Başkanı Rıfat Sarı, Milliyetçi Hareket Partisi
Hatay İl Başkanı Metin Taşçı ve İlçe Başkanı Kadir Ertuğrul, Belediye Meclis
üyeleri, başkan yardımcıları, daire müdürleri, personeller ve çok sayıda
vatandaş katılım gösterdi.
Başkan Yapar, festivalde Tanya Şef tarafından
gerçekleştirilen Workshop’a ve Mastercheflerin katılımıyla düzenlenen künefe
çevirme etkinliği ve kömbe yapımı Workshop’una katıldı. Birbirinden yetenekli
Mastercheflere emeklerinden ve festivale katkılarından dolayı teşekkür etti.
Başkan Yapar,
ayrıca festivalde vatandaşlara müzik ziyafeti yaşatan Yeniden Doğuş Korosu'na
da teşekkür etti.
Başkan Yapar, ayrıca 10 Mayıs Anneler Günü’nde
festival alanında bulunan annelere gül takdim ederek Anneler Günü’nü kutladı.
Festivalin ardından lezzet, kültür, sanat ve
müziğin buluştuğu ve Antakyalıların sosyal hayatlarına katkı sağlayan bu
etkinlikte vatandaşlarla bir araya gelmekten memnuniyet duyduğunu vurgulayan
Başkan Yapar, nice sosyal ve kültürel etkinliklerde vatandaşlarla buluşmayı
temenni ederek etkinlikte emeği geçen herkese teşekkür etti.
Tarih: 11.5.2026