ANTAKYA BELEDİYESİ İŞÇİ PERSONELİNE İKRAMİYELERİ ÖDENDİ
Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar,
ikramiyelerinin ödenmesi konusunda işçi personele gösterdiği hassasiyet ile
örnek oldu.
Başkan Yapar, belediye işçi personellerine
toplu iş sözleşmesinden kaynaklı 2026 yılına ait 30 yevmiye tutarında 1. dilim
ikramiyelerin ödendiğinin müjdesini verdi. İkramiye işçi personellerin kıdem ve
hizmet yılı esaslarına göre hesaplanarak banka hesaplarına yatırıldı.
Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar,
personellerinin ikramiyelerini aileleriyle birlikte huzurla ve sağlıkla
harcamaları temennisinde bulundu.
Tarih: 18.5.2026