Anasayfa Haberler BAŞKAN YAPAR, 19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA, GENÇL...

BAŞKAN YAPAR, 19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA, GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI’NI KUTLADI


Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle bir kutlama mesajı yayımladı.

 

Başkan Yapar mesajında şu sözlere yer verdi;Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşuna giden yolda ilk adımı oluşturan ve Milletimizin kaderini değiştiren 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. yıl dönümünü hep birlikte kutlamanın sevincini yaşıyoruz.

 

Tarihimizin önemli dönüm noktalarından biri olan 19 Mayıs’ın, Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı olarak kutlanması ise geleceğimizin teminatı olan gençlerimizin 19 Mayıs ruhunu özümsemelerine ve bu ruha sahip çıkmalarına vesile olması bakımından son derece önemlidir. Zira 19 Mayıs ruhu, milletimizin en büyük varlığı, en büyük sermayesidir. Birlikte yürümenin, zorluklara hep beraber göğüs germenin, azimle, inançla, kararlılıkla mücadele etmenin anlamı, bu ruhta gizlidir. 

 

19 Mayıs, gencinden yaşlısına, kadınından erkeğine, milletimizin tüm kesimlerinin birlik ve beraberliğinin, umutsuzluğa düşmemenin, inancın, azmin ve kararlılığın sembolüdür.

 

Bu duygu ve düşüncelerle; başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere vatanımızı kurtarmak için canını hiçe sayarak mücadele eden aziz şehitlerimizi ve kahraman gazilerimizi rahmet ve minnetle anıyor; ülkemizin ve milletimizin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutluyorum."

Tarih: 18.5.2026
Copyright © 2024 | Antakya Belediyesi | Web Tasarım Deltawebsistem