Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, 19
Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle bir kutlama mesajı
yayımladı.
Başkan Yapar mesajında şu sözlere yer verdi; “Türkiye
Cumhuriyeti’nin kuruluşuna giden yolda ilk adımı oluşturan ve Milletimizin
kaderini değiştiren 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107.
yıl dönümünü hep birlikte kutlamanın sevincini yaşıyoruz.
Tarihimizin önemli dönüm noktalarından biri
olan 19 Mayıs’ın, Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı olarak kutlanması ise
geleceğimizin teminatı olan gençlerimizin 19 Mayıs ruhunu özümsemelerine ve bu
ruha sahip çıkmalarına vesile olması bakımından son derece önemlidir. Zira 19
Mayıs ruhu, milletimizin en büyük varlığı, en büyük sermayesidir. Birlikte
yürümenin, zorluklara hep beraber göğüs germenin, azimle, inançla, kararlılıkla
mücadele etmenin anlamı, bu ruhta gizlidir.
19 Mayıs, gencinden yaşlısına, kadınından
erkeğine, milletimizin tüm kesimlerinin birlik ve beraberliğinin, umutsuzluğa
düşmemenin, inancın, azmin ve kararlılığın sembolüdür.
Bu duygu ve düşüncelerle; başta Gazi Mustafa
Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere vatanımızı kurtarmak için canını
hiçe sayarak mücadele eden aziz şehitlerimizi ve kahraman gazilerimizi rahmet
ve minnetle anıyor; ülkemizin ve milletimizin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik
ve Spor Bayramı’nı kutluyorum."
Tarih: 18.5.2026