BAŞKAN YAPAR, 3. TEK POTA BASKETBOL TURNUVASI’NDA SPORCULARA DESTEK VERDİ
Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, 19
Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı münasebetiyle düzenlenen Antakya
Belediyesi 3. Tek Pota Basketbol Turnuvası’nı izledi.
Başkan Yapar’a Belediye Meclis üyeleri, başkan
yardımcıları ve daire müdürleri eşlik etti.
U-14'ten Master kategorilerine kadar 44 takım
ve 176 sporcunun katıldığı turnuvanın güzel bir rekabet içinde gerçekleştiğini
belirten Başkan Yapar, turnuvada başarı elde eden tüm sporcuları tebrik etti.
Turnuvanın ardından sporculara ödüllerini
takdim ederek başarılarının devamını dileyen Başkan Yapar, günün anısına katılımcılarla
hatıra fotoğrafı çekildi.
Tarih: 11.5.2026