BAŞKAN YAPAR, KİSECİK MAHALLESİ’NDE MUHTARLARLA BİR ARAYA GELDİ
Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar,
Kisecik Mahallesi’nde Amanos Dağ Bandı muhtarlarıyla bir araya geldi.
Kisecik Mahalle Muhtarı’nın ev sahipliğinde
gerçekleşen buluşmada Başkan Yapar’a AK Parti Antakya İlçe Başkanı Mustafa
Boyacıoğlu, İlçe Kadın Kolları Başkanı Selma Sönmez, Belediye Meclis üyeleri,
başkan yardımcıları eşlik etti.
Mahallelerin ihtiyaç ve taleplerinin
değerlendirildiği toplantıda Başkan Yapar, mahallelerin ihtiyaç duyduğu
konuların çözüme kavuşturulması için hizmet etmeye devam edeceklerini belirtti.
Antakya için el birliğiyle ve muhtarlarla omuz omuza çalışmayı sürdüreceklerini
vurgulayan Başkan Yapar, ev sahipliği yapan Kisecik Mahalle Muhtarı Hilmi
Özaydın’a, katılım sağlayan tüm muhtarlara ve mahalle sakinlerine teşekkür
etti.
Toplantının ardından günün anısına hatıra
fotoğrafı çekildi.
Tarih: 13.5.2026