Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar,
Kurban Bayramı münasebetiyle kutlama mesajı yayımladı.
Başkan Yapar, mesajında şu sözlere yer verdi;
“Paylaşmanın, yardımlaşmanın ve birlik duygusunun doruğa ulaştığı mübarek
Kurban Bayramı’na kavuşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bayramlar, aramızdaki mesafeleri kısaltan, kırgınlıkları
unutturan ve bizleri "biz" yapan en mukaddes zaman dilimleridir. Bu
özel günlerde, yardımlaşmanın ve dayanışmanın en güzel örneklerini sergileyerek
toplumsal bağlarımızı daha da kuvvetlendirmeliyiz.
Paylaştıkça çoğalan bereketin, paylaştıkça
azalan dertlerin farkında olarak; komşularımıza, yaşlılarımıza ve
kimsesizlerimize şefkat ve hürmetle yaklaşalım. Unutmayalım ki gerçek bayram,
bir gönüle dokunabilmek ve bir tebessüme vesile olabilmektir.
Bu duygu ve düşüncelerle; hemşehrilerimin ve
tüm İslam âleminin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyor; aziz
milletimiz ve tüm insanlık için barışa, huzura ve refaha vesile olmasını
diliyorum.”
Tarih: 24.5.2026