Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, Akasya
Mahallesi’nde yapımı devam eden Çok Amaçlı Salon ve Pazar Yeri inşaatında
incelemelerde bulundu.
Başkan Yapar, incelemeler sırasında
çalışmalarla ilgili bilgi aldı ve çalışanlara kolaylıklar diledi.
İncelemeler sırasında ekiplerden çalışmalarla
ilgili bilgi alan Başkan Yapar, Akasya Mahallesi’nde hem günlük yaşama hem de
sosyal ve kültürel olarak vatandaşlara fayda sağlayacak Çok Amaçlı Salon ve
Pazar Yeri’ndeki çalışmaların hızlı şekilde devam ettiği ve kısa süre
içerisinde hizmete sunulmasının planlandığını ifade etti.
Başkan Yapar, Yeni
Hizmet Binası İnşaatını İnceledi
Başkan Yapar daha sonra, Antakya Belediyesi
yeni hizmet binası inşaatındaki çalışmaları yerinde inceledi.
Başkan Yapar, incelemeler sırasında
çalışmalarla ilgili bilgi aldı ve çalışanlara kolaylıklar diledi.
Başkan Yapar, depremin ardından yeniden inşa
edilen Antakya Belediyesi hizmet binasının güvenli, modern ve depreme dayanıklı
şekilde olacağını vurgulayarak çalışmaların hızlı şekilde devam ettiğini ifade
etti. Başkan Yapar, daha önceki yerinde (General Şükrü Kanatlı Mahallesi)
yeniden inşa edilen hizmet binasının şimdiden Antakya’ya hayırlı olmasını
diledi.
Tarih: 14.5.2026